reklama

Nevyriešiteľné záhady

Sedel som nad tým dlho do noci ale konečne to mám... Už viem odpovede, ktoré ľudstvo tak dlho hľadalo. Existuje Boh? Vzišli sme z opice? Prečo majú ženy cyklus? Ako sa dostal premier k moci?...S troškou humoru...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Čo bolo pred veľkým treskom?

1.Trapne ticho…

2. tesne pred tým sa Boh spýtal svokry, či náhodou nepribrala…   

Existuje boh?

Samozrejme. Sedí na nebesiach a pýta sa ako je možné, že aj z tej najlepšej myšlienky môže vzniknúť taká konina, keď sa do toho vloží človek.   

Prečo sa chce Mesiacu stále behať okolo Zeme?

Lebo je to typický muž. Myslí si, že keď ju bude dosť dlho obletovať tak ju zbalí.   

Vznikli sme z opice?

Áno. Opice, ktoré mali najťažšie životné podmienky začali využívať mozog. Bohužiaľ len polovica z nich naplno, tá druha sa nechala zviesť radšej módou a prispôsobila si len zovňajšok(škoda len, že majú volebné právo).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pozor: vyzerajú rovnako ako my !!!   

Ako je možné, že je Fico premiérom?

Po predchádzajúcej otázke už netreba odpoveď…   

Prečo bijú skíni dlhovlasých?

- Uvedomili si, že holá hlava už fakt nie je cool a závidia

- V určitých lokalitách je možno demand väčší ako supply a teda musel nastúpiť substitution effect.   

Prečo si pán premiér na návštevu Činy zobral červenú kravatu?

...nikto naozaj nevie, ale šušká sa, že červená mu odmalička prirástla k srdcu.   

Prečo sú České filmy lepšie ako Slovenké?

Lebo u nás sa už 50 rokov toči Jánošík. Ale aká to bude paráda, keď to konečne vyjde.     

Prečo začalo snežiť keď už malo byť tak pekne?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

-Aby sme vedeli, že aj počasie má rovnako utriedené pojmy(Jar-zima) ako pán prezident (Libanon-Lisabon, OSN-NATO).    

Prečo majú ženy menštruáciu?

(takúto odpoveď mi dalo 11 ročné dievčatko, ktoré už absolvovalo kurz o „dievčenských veciach“) „Veď aj ja raz za mesiac vypláchnem akvárko.“    

Čo bolo skôr? Sliepka, alebo vajce?

Sliepka vraví, že vajce. Vajce vraví, že sliepka. Ako v politike. Nech je to čokoľvek, nikto nechce zobrať zodpovednosť za to, čo sa z toho „vykľulo“.    

Prečo vznikla astrológia?

Aby sa aj ekonomika mohla nazvat exaktnou vedou.    

Príde nová americká hospodárska kríza ?

Je to možné. Zatiaľ sa Američania celkom dobre bavia. Recesisti :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Možno som sa v niektorých odpovediach zmýlil, prepáčte. Už je dosť veľa hodín a ja predsa len nie som Kafka...

PS: Po prijatí jedného mailu musím prehlásiť: "Všetky odpovede (až na predposlednú- o astrologií) vyšli z mojej hlavy a neboli ukradnuté." Matúš Oparty

Matus Oparty

Matus Oparty

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mama vraví, že som puberťák s názorom na všetko. Kamaráti vravia, že sa búrim proti autoritám. Učiteľka zas, že priveľa filozofujem a som prešpekulovaný. Vlastne typický násť ročný... Zoznam autorových rubrík:  päťminutovkasukromnéNezaradené...pohľadom laika...

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu