reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matus Oparty

Matus Oparty

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mama vraví, že som puberťák s názorom na všetko. Kamaráti vravia, že sa búrim proti autoritám. Učiteľka zas, že priveľa filozofujem a som prešpekulovaný. Vlastne typický násť ročný... Zoznam autorových rubrík:  päťminutovkasukromnéNezaradené...pohľadom laika...

reklama

...pohľadom laika...

Problémy s vierou...

Matus Oparty

Problémy s vierou...

Už, keď to píšem viem, že ma doma čaká poprava. Viete, pochádzam z katolíckej rodiny. Na otázku čo pre mňa znamená veriť som si musel odpovedať už dávno, ale nikdy som sa to nechystal povedať otvorene. Lenže v poslednej dobe som si na túto tému prečítal príliš veľa a nijakovsky ma tie články neuspokojili. Ak čakáte extrémne „proti“ alebo „za“ ani ďalej nečítajte...

  • 25. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 379x
  • 31
Nevyriešiteľné záhady

Matus Oparty

Nevyriešiteľné záhady

Sedel som nad tým dlho do noci ale konečne to mám... Už viem odpovede, ktoré ľudstvo tak dlho hľadalo. Existuje Boh? Vzišli sme z opice? Prečo majú ženy cyklus? Ako sa dostal premier k moci?...S troškou humoru...

  • 24. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 772x
  • 7
Ako sa smiať po anglicky...

Matus Oparty

Ako sa smiať po anglicky...

...alebo krátky exkurz najlepšími britskými sit-commamy.

  • 22. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 617x
  • 14
Pravica či Ľavica?...pohľad laika...

Matus Oparty

Pravica či Ľavica?...pohľad laika...

Prišiel som domov, vbehol do kuchyne, pobral všetko čo mi prišlo pod ruku a prehodil na stôl prestieranie spolu zo všetkými zásobami. Zapol telku a rozkrojil prvý rožok. Z kuchyne doliehal rozhovor otca s bratom. Preberali politiku. Vôbec som sa na to nesústredil kým som nepočul tie najobtieranejšie slová, ktorých zmysel mi vždy unikal. Pravica....ľavica...

  • 20. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 786x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu